ח"כ שטרית תוקפת: "תנו למסתננים ללכת"

אבי יעקב No Comments on ח"כ שטרית תוקפת: "תנו למסתננים ללכת"

ח"כ קטי שטרית ב'מהדורה המרכזית' לאבי מימרן: "היום שאל השופט סולברג, 'למה אתם לא נותנים להם ללכת'? העובדים הזרים נשארים בניגוד לחוק. זה יותר חשוב לשופטים ממדינה יהודית". "אם מישהו עדיין לא הבין למה הרפורמה נחוצה, באה היום פסיקת בג"צ ושכנעה גם אותו"

מסתננים • אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ קטי שטרית התראיינה הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן והביעה את עמדתה על מצב הרפורמה המשפטית: "הבחירות שהיו היום בכנסת לא חשובות, זה עדיין לא מאוזן, יש רוב גדול לשמאל ולפרוגרסיבים. לא נוכל להמשיך עם ההרכב הקיים. אין לי צל של ספק שתיקון עילת הסבירות תעבור גם בקריאה שניה ושלישית. כמעט שלושה חודשים לא העברנו כלום כי רצינו להגיע להסכמות. ישבנו ביחד שעות רבות ועברנו על הכל ברמה של כל פסיק, הושגו הבנות אבל גנץ קיבל ברקס מהאופוזיציה. אנשי המחאה לא אהבו את אווירת הפיוס וההסכמות שכמעט והייתה ביננו לאופוזיציה. גם כאשר החקיקה נעצרה לחלוטין, המחאות לא הפסיקו לרגע. כי זו לא הרפורמה שמפריעה להם. מפריע להם שהימין עלה לשלטון לאחר שנה שהם שלטו ועשו ככל העולה על רוחם ללא שום מעצור". לסיכום אמרה: "כל משרד עושה רפורמות מצוינות. היום העברנו רפורמה בנושא מעמד האישה לטובת כל אזרחי ישראל. נמשיך גם ברפורמה במערכת המשפט".

לגבי פסיקת בג"צ הבוקר בעניין המסתננים אמרה שטרית: "אנחנו כבר ניסינו להביא כמה וכמה פתרונות לעניין, ובג"צ עוצר אותנו שוב ושוב. אנחנו רוצים לעודד את המסתננים בעזרת תמריצים כלכליים לצאת מהארץ, כי אנחנו רוצים מדינה יהודית. אבל בג"צ פוסל את החוק. היום שאל השופט סולברג, 'למה אתם לא נותנים להם ללכת'? העובדים הזרים נשארים בארץ בניגוד להסכמים ובניגוד לחוק. זה יותר חשוב לשופטים ממדינה יהודית. זה השמאל הפרוגרסיבי". שטרית סיפרה כי "יריב לוין אמר לי היום, שאם מישהו עדיין לא הבין למה הרפורמה נחוצה, באה היום פסיקת בג"צ ושכנעה גם אותו. אנחנו חייבים לשנות את המצב שבג"צ שולט על כל הרשויות".



0 תגובות